سوالات متداول

بله

 تصادف دنده عقب فقط درصورت داشتن کروکی  میتوان تشکیل پرونده و خسارت پرداخت شود .

اگر راننده زیاندیده بیمه نامه شخص ثالث نداشته باشد فقط در صورت داشتن اصل کروکی تشکیل پرونده داد و از بیمه شخص ثالث مقصر استفاده کرد

در پایان هر سال مالی بعد از تصویب در مجمع عمومی سالانه
خیر فعلا امکان تبدیل مستقیم بیمه زندگی جامع به بیمه زندگی (مان) وجود ندارد. ولی بیمه گذار میتواند بعد از باز خرید بیمه نامه سابق خود ، اقدام به خرید بیمه زندگی (مان) نماید. نکته منفی این روش به تعویق افتادن امکان دریافت وام از محل اندوخته تا بعد از دو سال از شروع بیمه زندگی (مان) میباشد .
پرداخت مستمری بصورت سالیانه میباشد .
در صورت وقوع حادثه و از کارافتادگی کامل و دائم بیمه شده در صورت خرید تمامی پوشش های تکمیلی حوادث بیمه شده علاوه بر دریافت کل سرمایه پوشش غرامت نقص عضو از پرداخت حق بیمه معاف گردیده و به مدت 10 سال نیز مستمری سالیانه دریافت می نماید.

1 ) حضوری از طریق پوز موجود در نمایندگی

2 ) روش اینترنتی 

3 ) حضور در بانک های ملت سطح کشور

  • 1 ) اصل و کپی بیمه نامه شخص ثالث ( مقصر و زیاندیده )
  • 2 ) اصل و کپی کارت خودرو ( مقصر و زیاندیده )
  • 3 ) اصل و کپی گواهینامه رانندگی ( مقصر و زیاندیده )
  • 4 ) اصل و کپی کارت ملی ( مقصر و زیاندیده )
  • 5 ) سند و شناسنامه مالکیت خودرو ( مقصر و خودرو )
  •  در صورت داشتن
  •  گزارش یا برگ جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی
  •  

 خیر نیاز نیست 

ولی همراه داشتن

اصل کپن و کپی بیمه نامه ثالث ، کپی گواهینامه راننده مقصر ،  کپی کارت خودرو مقصر با مهر پلیس راهنمایی و رانندگی تایید کننده کروکی

ودر صورت امکان تصاویر خودروی مقصر ( شماره پلاک مشخص باشد )

  • اطلاع رسانی عمومی

    در این بخش آخرین اخبار منتشر شده توسط بیمه ایران قابل مشاهده است.

  • پرداخت اقساط : پرداخت اقساط :

    با استفاده از این بخش می توانید اقساط بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه، و عمر را پرداخت کنید.

  • خسارت سیار : خسارت سیار :

    در صورت بروز حادثه غیر جرحی در تهران، می توانید از سرویس خسارت سیار بیمه ایران جهت دریافت خسارت استفاده کنید.
    با این سرویس به مراجعه به شعبه نیازی نیست، و کارشناس بیمه با حضور در محل حادثه اقدام به بررسی خسارت و پرداخت مبلغ خسارت می نماید. در صورت بروز حادثه برنامه بیمه ایران با تکان دادن گوشی شما فعال می شود و می توانید درخواست خسارت سیار خود را ثبت کنید.

  • امکانات نقشه : امکانات نقشه :

    در بخش نقشه، علاوه بر در اختیار گذاردن نمایش نقشه ی شهرهای کشور(بصورت آنلاین) می توانید از مکان شعب، نمایندگی ها و (بزودی)  در این بخش امکان جستجو و نمایش اطلاعات نزدیکترین شبکه فروش به مشتری بر روی نقشه پیش بینی شده است.

  • پیام های شما :

    در این بخش امکان ارتباط دو طرفه مشتری با شرکت ایجاد شده و مشتری می تواند پرسش های خود را در این قسمت مطرح کرده و کارشناسان مستقر در واحد پیشخوان خدمات پس از بررسی به این پرسش پاسخ و برای مشتری ارسال کنند.

  • پروفایل :

    بیمه نامه های خریداری شده ی شما و همچنین اقساط مربوط به بیمه نامه ها در این قسمت قابل مشاهده است.در صورتیکه مشخصات شماره موبایل و کد ملی خود را در زمان خرید بیمه نامه وارد کرده باشید، می توانید مشخصات و اقساط آن را ببینید و از طریق USSD پرداخت کنید. در صورتیکه بیمه نامه های خود را مشاهده نمی کنید، به یکی از شعب بیمه ایران مراجعه و شماره موبایل ثبت شده خود را تغییر دهید.

  • رسانه : رسانه :

    بخش رسانه، مربوط به ویدئوهای رسمی شرکت بیمه ایران است که در اختیار عموم قرار می گیرد.

  • نرخ دهی : نرخ دهی :

    امکان نرخ دهی آنی از سیستم های بیمه گری در این بخش پیش بینی شده است و در حال حاضر برای رشته بیمه ای بدنه اتومبیل طراحی و آماده شده است. می توانید با انتخاب مدل خودرو و سایر پارامتر های مورد نیاز، نرخ لحظه ایخرید بیمه نامه بدنه خودرو خود را مشاهده کنید.

  • تغییرات نگارش 1.0.9 :
    • افزوده شدن امکان جستجوی مراجع درمانی طرف قرارداد شرکت سهامی بیمه ایران به صورت آنی
    • برطرف شدن مشکلات گزارش شده از سوی کاربران
    • مشکل پیش آمده در نرخ دهی در برخی تلفن های همراه در هنگام ورود ارزش ریالی خودرو، برطرف شد.
  • تغییرات نگارش 1.1.2 :
    • افزوده شدن امکان جستجوی مراجع درمانی طرف قرارداد شرکت سهامی بیمه ایران به صورت آنی
    • برطرف شدن مشکلات گزارش شده از سوی کاربران
    • مشکل پیش آمده در نرخ دهی در برخی تلفن های همراه در هنگام ورود ارزش ریالی خودرو، برطرف شد.
  • تغییرات نگارش 1.1.3 :
    • برطرف شدن خطای مربوط به محاسبه ی نرخ دهی بیمه شخص ثالث


دریافت نسخه 1.1.3